0

Jak handlować w Internecie?

Internet stwarza coraz większe możliwości do rozwoju biznesu. By z nich skorzystać, warto poznać narzędzia pozwalające na docieranie do klientów w sieci i pozyskiwanie partnerów do współpracy. Z myślą o pracownikach śląskich mikrofirm Europejska Grupa Doradcza przygotowała projekt ,,Marketing internetowy dla śląskich mikroprzedsiębiorstw”, który jest szansą na zdobycie cennej wiedzy komputerowej.


Nowoczesne rozwiązania informatyczne pojawiają się na rynku bardzo często. Rynek IT wykazuje wysoką dynamikę, a to wymaga od pracowników ustawicznego uzupełniania wiedzy. Nasz projekt to odpowiedź na rosnące potrzeby śląskiego rynku. Planujemy przeszkolić 408 pracowników z 300 mikroprzedsiębiorstw z branż kluczowych dla rozwoju gospodarki tego regionu informuje Piotr Korzepski – kierownik projektu.

W ramach projektu Europejska Grupa Doradcza zaplanowała szkolenia z tematyki Webservices oraz Marketing internetowy.
W bloku Webservices uczestnik wybiera 1 temat z kilku zaproponowanych:

PHP I + PHP Trening,

Zend Framework,

Specjalista Web Design,

Site Development Associate,

Internet Business Associate.

Szkolenia kierowane są do pracowników zajmujących się projektowaniem stron, pracujących lub mających rozpocząć pracę na stanowiskach: Specjalistów IT, Specjalistów ds. marketingu, Grafików, Webmasterów, Projektantów stron sieci Web.

Ciekawie zapowiadają się szkolenia z zakresu Marketingu internetowego, na które zapraszamy przede wszystkim pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż towarów, usług lub zarządzanie sprzedażą – dodaje kierownik projektu.

W tym bloku dostępne są szkolenia:

– Wprowadzenie do marketingu internetowego,

– Pozycjonowanie serwisów sprzedażowych,

– Serwisy aukcyjne,

– Sklepy internetowe.

Podczas zajęć prezentowane będą takie zagadnienia jak: operacje B2B, B2C, narzędzia i systemy handlu internetowego, korzyści marketingu internetowego, środki wizualizacji, skuteczny marketing w sieci, projektowanie stron przyjaznych wyszukiwarkom, media w Internecie, komercyjne i darmowe pozycjonowanie stron, ekonomiczne
i prawne aspekty prowadzenia e -handlu, aukcje internetowe, prowadzenie sklepu internetowego.

Dla 60 mikroprzedsiębiorstw zaplanowaliśmy doradztwo (średnio 24 godziny, realizowane podczas 3 dni), które dotyczyć będzie wdrażania w firmie nowych rozwiązań organizacyjno-technicznych z zakresu marketingu internetowego np. opracowania strategii wejścia na nowe rynku itp.

,,Dążymy do tego, by specjalistyczna wiedza została przekazana w przystępny sposób, stąd przewidzieliśmy liczne ćwiczenia i przykłady. Uczestnicy projektu mają zagwarantowane: materiały szkoleniowe, vochery na egzamin kończący szkolenia bloku WebServices, noclegi (dla 30% uczestników) w ramach szkoleń Marketing internetowy.

Każdy temat szkolenia kończy się egzaminem i możliwością zdobycia certyfikatu niezależnej, autoryzowanej jednostki. Certyfikat potwierdzi zdobyte umiejętności i jak sądzimy będzie przepustką do awansu” zaprasza kierownik projektu.

Rekrutacja trwa

Przyjmowane są już zgłoszenia chętnych. Zajęcia rozpoczną się w … maju br w Katowicach. Dokumenty
i szczegółowe informacje dostępne są na stronie
www.slaskiemarketing.eu

Zapraszamy serdecznie!

Dodaj komentarz