Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oficjalnie ogłosiła specjalną edycję popularnego programu o nazwie Go to Brand EXPO. Tym razem nie jest to nabór związany z Wystawą Światową w Dubaju, czyli EXPO 2020, która z wiadomych względów została przeniesiona na rok 2021. W związku z tym przedsiębiorcy poszukujący finansowania swoich działań promocyjnych na rynkach krajów Zatoki Perskiej już teraz mogą przygotowywać wnioski konkursowe do programu. Łączna kwota przeznaczona na dofinansowania wynosi 50 mln zł, dlatego warto zastanowić się nad wzięciem udziału w konkursie. Otwarcie naboru zaplanowano na 26 lutego!
Tym razem program został jednak podzielony na dwie kategorie kwotowe: 15 mln zł przeznaczono dla przedsiębiorstw wyłącznie z województwa mazowieckiego, a pozostałe 35 mln zł dla reszty województw. Natomiast pojedynczy projekt zgłaszany do konkursu musi mieścić się w kwocie 1 mln zł. Powyższy podział dotyczy także wymaganego wkładu własnego oraz samego poziomu wsparcia:
- do 85% – mikroprzedsiębiorstwa z województwa innego niż mazowieckie,
- do 80% – mikroprzedsiębiorstwa z Mazowsza,
- do 75% – małe firmy z całej Polski,
- do 60% – średnie przedsiębiorstwa ze wszystkich województw.